Prey 2
bestdownload
هرچی از بازی بخوای

نسخه اول بازی Prey كه توسط Human Head Studio ساخته شده بود، مدت زیادی در دست ساخت بود، ولی پس از عرضه، توانست انتظارات را برآورده كند و ما با یك FPS متفاوت در آن سال روبرو بودیم. حال شركت Human Head Studio دست به ساخت نسخه دوم زده كه تفاوت های زیادی با قبل دارد. در نگاه اول شاید این تغییرات كمی نگران كننده به نظر بیایند، ولی وقتی به ساختار كلی بازی نگاه می كنیم، متوجه می شویم که سازندگان باز هم همانند قبل سعی داشته اند تا نوآوری های زیادی داشته باشند. بازی اینبار محیط های بسیار بزرگتری دارد و تقریباً می توان گفت که HHS یك شهر فضایی بسیار پر جزئیات ساخته است.

شهرهای بازی خیلی شبیه به Mass Effect 2 كار شده اند و شما در این بازی در نقش یك شكارچی و یك یاغی هستید كه با شكار آدم فضایی ها پول بدست می آورید. حركات پاركور در نمای اول-شخص همانند Mirror's Edge وجود دارند. شخصیت اصلی این بازی، كاملاً جدید است. در E3 امسال کریس راینهارت (Chris Rhineheart) طراح ارشد بازی توضیحات زیادی در حین نمایش گیم پلی بازی داد. او اشاره می كند كه بازتاب مردم از تغییرات، خیلی خوب بوده و همه از بازی خوششان آمده است. او می گوید كه آن ها قصد داشته اند بازی را به یك دنیای جدید ببرند تا دشمنان و محیط های جدیدی را تجربه كنید. در ابتدای نمایش، شخصیت اول درست همانند Mirror's Edge از موانع بالا می رود و راینهارت می گوید كه تامی (Tommy) شخصیت سرخ پوست نسخه اول هم در بازی حضور دارد.

ما نمی توانیم در نقش او بازی كنیم، ولی او بعضی مواقع همانند یك روح ظاهر می شود و در حقیقت به بازیكن كمك می كند. شما دو موجود فضایی را مشاهده می كنید كه یكی از آن ها روی صندلی نشسته و به شما می گوید كه حاضر است پول خوبی بابت كشتن یك شخص فراری به شما بدهد و ما هم این مأموریت را قبول می كنیم. راینهارت می گوید که محیط بازی كاملاً باز است و شما می توانید هر مأموریتی را كه خواستید، انتخاب یا رد كنید. نمای شهر بسیار زیبا است. چراغ های نئونی در شب، رنگ و روی خوبی به محیط داده اند. توجه به جزئیات، به خصوص در طراحی هنری بازی بسیار دقیق است و گرافیك تكنیكی بازی هم خوب است و یك سری فیلترینگ شبیه به Killzone هم در آن به كار رفته است.

شخصیت اول با استفاده از یك جت پك كه پشت او بسته شده از یك قسمت شهر پرواز می كند و روی نرده های روبرو فرود می آید. شما متوجه می شوید كه سوژه مورد نظر برای شكار، یك فرد مافیایی است كه در یك كلوپ شبانه حضور دارد. با حركات نرم و روان شخصیت اول، به سمت كلوب می  رویم و با اسكن كردن محیط، هدف را پیدا می كنیم. جزئیاتی از شخصیت او (از اسم تا سابقه و توانایی او) در سمت چپ تصویر ظاهر می شود. شما می توانید به هر روشی كه خواستید وارد كلوپ شوید. می توانید از دیوار آن بالا رفته و از آنجا وارد شوید. می توانید از در اصلی رفته و با یك اكشن سریع همه را بكشید و یا یك راه از در پشتی پیدا كنید.

با پیشروی در بازی، ما نوكر فرد مورد نظر را پیدا می كنیم و با زدن دكمه LT (در نسخه Xbox 360) وی را گروگان گرفته و به سمت دشمنان شلیك می كنیم. با ورود به كلوب، دشمنان شروع به شلیك می كنند و كمی بعد گروگان ما می میرد و شما می توانید همانند Killzone به پشت اشیاء مختلف رفته و سنگر بگیرید و در نمای اول-شخص بیرون آمده و شلیك كنید. اكشن بازی بسیار سریع و هیجانی است. انفجارها خیلی مهیب و دیدنی كار شده اند و شما قابلیت اسكن كردن دشمنان و مشاهده آن ها با رنگ قرمز در محیط را دارید كه خیلی به سریع تر شدن كار كمك كرده است. هدف ما با مشاهده تیراندازی، فرار می كند و شما باید وی را تعقیب كنید. او در حین فرار، به سمت شما شلیك می كند و این بخش خیلی شبیه به بازی Assassin's Creed كار شده و شما با بالا رفتن و یا میان بر زدن باید سریع خود را به هدف برسانید.

پورتال ها اینبار هم به بازی بازگشته اند و شما می توانید خیلی سریع تر خود را از جایی به مكان دیگر تلپورت كنید. دشمن ما از این توانایی استفاده می كند و به سرعت از روی زمین به بالای یك پل می رود و ما از آنجایی كه فعلاً چنین قدرتی را نداریم، با بالا رفتن از پل به او می رسیم. در این حین، راینهارت می گوید كه آن ها بخش چندنفره برای این بازی در نظر نگرفته اند، چون می خواستند بخش تك نفره عمیقی داشته باشند. او اشاره می كند كه در Bethesda افراد زیادی هستند كه روی بازی های Open-World كار كرده اند و این موضوع كمك بزرگی برای آن ها بوده است. در ادامه، هدف فرار می كند و در همین جا دمو به پایان می رسد. Prey 2 نكات بسیار جالبی دارد و پتانسیل این را هم دارد كه بازی بسیار موفقی باشد. این بازی ایده های نسخه اول را كه خیلی ناب و تازه بودند، جمع كرده و از بازی های دیگری مثل Mirror's Edge ،Killzone و Mass Effect الهام گرفته است تا عنوانی شایسته را خلق كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 24 / 3 / 1390برچسب:Prey ,2,
ارسال توسط شاهرخ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 41205
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1